ביטוחי חיים ובריאות

כל אדם בישראל נדרש לחשוב על עתידו ולנהל באורח מושכל את סיכוניו האישיים והמשפחתיים. זאת מאחר והחיים טומנים מצבים ואירועים הכרוכים בהוצאות נכבדות, עליהן ניתן לכסות בעזרת ביטוח מתאים. דוגמא לכך מהווים מקרים של נטילת משכנתא, צורך בטיפולים רפואיים שאינם כלולים בסל התרופות או מכוסים על ידי קופות החולים, וכן אובדן הכנסות עקב מחלה או פטירה.
אייל אלמוגי ביטוחים מלווה את לקוחותיה הפרטיים באופן אישי ומסור, ומסייעת להם ליצור את תמהיל הביטוח האופטימאלי בהתחשב בהרכב ובצרכים המשפחתיים בהווה ובעתיד. אנו דוגלים במתן שירות זמין ואדיב לכל אורך תקופת ההתקשרות עימנו, וזאת במגוון רחב של תחומי ביטוח:

ביטוח סיעודי

לאור העלייה המתמדת בתוחלת החיים בישראל מבקשים אנשים רבים להבטיח את עצמם מפני מעמסה כלכלית בעתיד, ורוכשים ביטוח סיעודי. חשוב לדעת כי כשני שלישים מהאוכלוסייה הבוגרת בישראל יידרשו להוצאות טיפוליות לסיעוד, וכי עלויות הטיפול בבית עומדות כיום על כ- 10000 ₪ בחודש לעומת כ- 16000 ₪ לשהייה במוסד. אמנם מרבית אזרחי המדינה נהנים מכיסוי סיעודי מקופות החולים, אך מדובר בכיסוי חלקי בלבד בעת שהייה בבית ובגובה 80% בעת שהייה במוסד רפואי. כל זאת לתקופה של 5 שנים בלבד וללא התחייבות מצד קופת החולים להמשיך לכסות את ההוצאות, הנופלות על המשפחה הגרעינית. יתר על כן, חוק הסיעוד מספק תמיכה כספית מוגבלת ביותר לחלק קטן מהאוכלוסייה, ורק בתנאי שאין הכנסות משכר דירה או מנכסים של החולה הסיעודי.

ביטוחי בריאות

אף שהמחשבה על אתגרים וקשיים בריאותיים מעוררת רתיעה, תכנון מוקדם של ביטוחי בריאות הינו צעד הכרחי ובלתי נפרד מההגנה על המשפחה. יתרה מכך, מערכת הבריאות בישראל מאופיינת בבעיות רבות המוסיפות על קשיי החולים, ומובילות להוצאות נכבדות דווקא בשעת מצוקה. לדוגמא, בבתי החולים אין מספיק מיטות וחדרי ניתוח, הרופאים מעדיפים לעבוד בקליניקות פרטיות, קיים מחסור בציודים טכנולוגיים, ואילו תרופות חשובות רבות אינן נכללות בסל התרופות.

פתרונות ביטוח משכנתא

בנייתו של בית או קניית דירה מהווים צעד משמעותי ביותר בחיים, וכוללים התחייבות להחזרת הלוואה בסכומים גבוהים מאוד. מסיבה זו, הבנקים מחייבים את הלווים לרכוש ביטוח חיים וביטוח של הנכס הממושכן. מטרתו של ביטוח החיים הינה להבטיח כי הבנק לא יפסיד ממון רב עקב פטירה מוקדמת של הלווה, דבר שייפגע ביכולתה של המשפחה לעמוד בהתחייבויותיה. לכן, בביטוח זה הבנק הוא המשופה במקרה של פטירה. אייל אלמוגי ביטוחים עובדת עם מספר חברות ביטוח ומסוגלת להציע ללקוחותיה את ביטוחי המשכנתא המתאימים להם ובמחירים המשתלמים ביותר.